söndag 26 maj 2013

Helgen!

Och där var helgen slut igen. De går alldeles för fort tycker jag!

Värmen verkar som att den kommit för att stanna. Huva! Vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt. Igår gick vi på loppis och köpte oss lite hink och spade, kratta och formar. Efter den stora shoppingen som kostade oss hela 45kr sammanlagt gick vi till parken och stojade.


Efter en hel dag utomhus var det någon som slocknade smärtfritt på kvällen.
Jag hade däremot min insomnia att kriga med. Jag förstår inte varför jag inte kan sova! Men nu inatt har jag mest haft paranoia att jag ska vakna upp med en geting i sängen. Igår vakande jag i panik av ett en stor läbbig geting krupit in via någon ventil ovan fönstren. Tur att våran pappis var hemma för jag är livrädd för flygkryp. Spindlar, myror och annat som håller sig på marken går bra men inte fjärilar, skalbaggar, humlor och annat surr. Mygg och knottar är ok för dom kan jag slå ihjäl. 

Vad ska man skriva om annars idag? Det har egentligen hänt allt och inget i helgen. Sen är det inte helt lätt att skriva när någon sitter och pratar med mig samtidigt. Karlar säger att vi kvinnor blarrar i onödan men de verkar inte kunna hålla truten själva när man gör något.
Bjuder på en bild till och loggar ut! Får skriva mer imorgon när jag kanske har lite tid att fundera över något annat än "vad ska vi äta, vad ska vi hitta på, vem ska vi fika med osv.."


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar