torsdag 23 maj 2013

Vissa dagar...

Igår var en till sån där dag när det hela tiden fanns något att göra. Hann just sätta mig innan nästa måste dök upp och löste upp den lilla vila man trodde man skulle få.

Ny bullar idag!
Idag hinner jag ju iaf skriva ett par rader.

Ska tjata lite mer om det här med frisyrer tänkte jag. Igår ledsnade jag helt på mitt hår och bestämde mig att nu blir det kort! Blir inte riktigt sådär Liza Minnelli kort men ändå kort-kort!


Har inte heller någon större lust att färga så det kommer bli original jag då. Något sorts brun/guld/rött?

Det fick bli en snabb en idag för jag har lite annat att hinna med under middagsvilat.  Får uppdatera omvärlden mera så fort jag hinner! Pappisen är ledig nu i helgen så då kanske jag får lite tid att smälta in veckan.

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar