onsdag 15 maj 2013

Stojig shopping!

Finns det något som värmer mer än lyckliga barn?

Lektunneln från ikea blev en solklar favorit på en gång! I timmar har hon stojat i den och nu är hon så trött att hon knappt inte orkar stå på benen, fast hon vill ju busa mera.

Nya sängen är även ihopsatt och den gamla åker på tippen! Hon var lite skeptisk till en början då det är helt annan modell, mått och färg än den hon är van vid men det kommer nog gå bra.
Vikare-brädan var trasig i leveransen så de skulle genast skicka en ny. Så tills vidare får hon nöja sig med höga sidor runt om tills vidare.

Lite nya toppar har jag lyckats beställa idag på morgon också! Bonprix krånglade med mig igår så jag fick ta nya tag på morgon och nu gick det vägen.

 Hejdå grå mörka vintern och Hej ljusa härliga våren!


Lite tights, pastelnagellack och fjäderörhängen så är man väl komplett? Har jag glömt något? Jo, hade tänkt köpa mig ett par urtuffa pumps men känner mig själv för väl och kommer nöta foppatofflor som vanligt ända till slutet av september. 
Har ju ett par wedge sneakers jag knappt hunnit använda till tjusigare galej...... Som jag går på så jätte ofta då..... Nej men lite nytt behöver man ju också ibland!
Det är ju meningen att jag ska komma ur sunkiga mamma bubblan här med mjukisar och pyjamas och kanske bli lite människa igen. Har nog inte sminkat mig på evigheter eller håret ska vi väl inte ens prata om. Jag vet att det är långt nu men har haft det uppsatt så länge så jag vet inte hur långt och färgen har gått ur för länge sedan, vilket är lite konstigt med tanke på hur sällan man har möjlighet att tvätta det. Panikdusch till gapskrik bytte ut de här långa sköna baden med inpackningar och skum.

Har nog glömt hur det är att vara "Vanlig människa" och har infunnit mig i där jag är nu! 
Har världens finaste fisunge och skulle aldrig byta henne mot alla långbad i världen! Punkt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar