måndag 13 maj 2013

Ny blogg om vårat lilla liv!

Var längesedan jag skrev ner mina tankar och uppdaterade omvärlden om vad som händer och sker.

Vem är jag då?

Prematurmamma till en dotter som föddes 02-02-2012 i vecka 22+4. Nu har vi snart varit hemma från sjukhus i ett år och det är inte fören nu och de senaste månaderna man fått vara mamma på riktigt.
Ingenting på sjukhuset är "verkligt", ingenting när man kommer hem med syrgas och sondmatning var 3e timme är "normalt". Först nu kan jag börja se mig som en vanlig mamma med vanliga problem.
Så här har ni nu fortsättningen på vårat liv!
Det vanliga livet med blöjexem, galonbyxor och 3dagars feber. Allt detta i en härlig mix av en förvirrad och trött småbarnsmammas funderingar om livet och vardagliga händelser!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar